sâmbătă, 9 decembrie 2023

Cum m-am vindecat cu rostopasca

 

Cum m-am vindecat cu rostopasca. 

Acum trei ani am fost diagnosticata cu tiroidita cronica autoimuna, forma nodulara.

Cum m-am vindecat cu rostopasca. Acum trei ani am fost diagnosticata cu tiroidita cronica autoimuna, forma nodulara.

Acum trei ani am fost diagnosticata cu tiroidita cronica autoimuna, forma nodulara. După șase luni de tratament cu pastile, s-a propus o operație. Dar am început tratamentul cu celidonia. ( rostopasca)

Voi descrie în detaliu. Colectați iarbă de celandine împreună cu flori. Tocați mărunt. Umpleți sticla, folosi un borcan de sticlă închisă la culoare) puțin mai mult de jumătate și turnați vodcă. Se infuzează timp de 2 săptămâni, agitând ocazional, apoi se strecoară.

Luați pe stomacul gol 1 dată pe zi (dimineața), începând cu două picături la 50-70 ml apă fiartă, adăugând 2 picături în fiecare zi. Astfel, aduceți până la 16 picături și continuați să beți timp de o lună.
Apoi faceți o pauză de 7-10 zile, apoi beți 16 picături pe stomacul gol în fiecare zi timp de o lună.

Am baut  4 luni si am facut o ecografie a glandei tiroide. Rezultatele examinării m-au convins și mai mult de corectitudinea tratamentului. Nodurile s-au micșorat.

Am continuat să beau până la 1 an și 3 luni. La următoarea examinare, medicul nu a găsit nicio patologie în glanda tiroidă. Pe parcurs, ficatul și vezica biliară au revenit la normal. Și am avut probleme înainte.

Tradus din cartea medicala ,,Stil de viață sănătos „

Antsiferova M.V., stil de viață sănătos. 2006

Sucul se prepară din toate părțile plantei, pentru care rizomii trebuie spălați cu atenție deosebită, lăsați să se usuce bine, apoi, răsucind într-o mașină de tocat carne, stoarceți suspensia rezultată sub presiune sau prin tifon.

Sucul de rostopasca si unguentul pe baza de acesta se folosesc pentru veruci, calusuri, lichen, scabie, cancer de piele, lupus, tuberculoza pielii.

Infuziile și decocturile sunt folosite pentru seboree, psoriazis, dermatoză, precum și pentru clătirea cavității nazale cu polipi și gât cu papilomatoză a laringelui.

ROSTOPASCĂ – ALTE BENEFICII

  • Stimulează sistemul imunitar;
  • Reduce colesterolul și protejează vasele de sânge;
  • Reduce simptomele astmului;
  • Tratează rinita alergică;
  • Reduce simptomele depresiei;
  • Reduce simptomele artritei reumatice;
  • Reduce riscul de osteoporoză și susține dezvoltarea armonioasă a oaselor;
  • Susține sănătatea vezicii biliare.

Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.ro ClickLink.ro
>