vineri, 20 mai 2022

Protectie ieftina

 


Cum protejez eu rufele și mașina De spălat.
Cumpăr dero solid
La o cutie mare pun 1,5 kg sare marină fără iod
Un pachet de 500 de grame de bicarbonat de sodiu.
Le amestec bine cu o paleta, spatula în lighean și îl torn in cutie.
Odată cu balsamul de rufe pun și o măsură de oțet alb de vin.
Protejează țesătură, rezistență de calcar,
Purifica apa,
Întărește culoarea, negru îmi rămâne negru precum l. Am cumpărat, Roșu de asemeni, el inima mirosul neplăcut iar mașina în interior va fi mereu aerisita și curata.

Când spał pe jos, inclusiv mobila, fac o parte de oțet și 3 de apă,
Nu dau banii pe produse, anticalcar etc.

După ce am gătit, pun într-o craticioara sau ibric un pic de oțet, mentă, sau lavandă, plante aromate și le fierb 5 minute sa emane vapori , în prealabil aerisesc mereu.

In dulap sub saltele, între haine, pun pliculețe de lavanda, tutun, menta pentru molii, busuioc, plicuri de ceai și în sertarul cu încălțăminte.
În locurile închise, după frigider, dulap etc.
Toată familia mea folosește astfel de tehnici tradizionale iar casa are mereu un miros proaspăt și curat.

Pentru degresare folosesc amoniac diluat.

O data pe săptămână spał cu clor Ace blue , toate accesoriile de baie, în rest folosesc apa cu puțin săpun lichid, marsilia,
Cârpele le clătesc cu oțet și nu cu clor căci se rupe țesătura.

Matura de paie ca să durereze mult se tine în apă clocotita cu sare mare o noapte si se pune la uscat invers.

Nu duc gunoiul seara si nu mătur seara.
Nu scot nimic afara seara și nu dau bani de luni.
Nu împrumut în general sare, nu dau pâine împrumut ci de tot.
Dacă vreau sa fac un cadou de casa noua confecționez un borcan cu grâu, orz orez, bani, secara, scorțișoară,
Duc o pâine făcută de mine și un borcan cu sare, borcan nou și sarea cumpărată atunci,
Pun toată energia și gândul pozitiv la copt pâinea, la frământat cum as pune pentru mine, spor, prosperitate, abundență, armonie sănătate etc.
Nu îmi fac relații toxice, cum identific ceva cum elimin imediat orice contact.
Nu stau în energii joase, bârfe,
Nu îmi fac cinste,
Nu ascult, nu împărtășesc nu spun da, nu sunt impocrită.
Am confidenta cu putini oameni, cei ce pleacă trebuie sa plece, cei ce rămân sunt aici cu un rost și scop, toate pînă când vor fi sa fie.
Nu fortez
Nu blochez
Nu mă bag în viața nimănui
Dacă îmi ceri un sfat și sunt în măsura sa îl dau voi spune ce cred sau as face eu, nu am Dreptul sa te influențez,
Tu trebuie sa fii asumat.
In general cei ce mă cunosc și îmi cer părerea știu că nu dau greș, suntem interconectati, ades este bine sa asculți apoi decizitia îți aparține.
Revin la obiceiuri și tradițiile mele
Nu mă spał pe dinți decât o data dimineața, cu o pasta pe care m a învățat unchiul meu sa o fac din unt de cocos și bicarbonat, eu adaug un pic de sare de sac fără iod.
După ce mănânc dau cu periuța cu apa rece fără nimic.

Dimineața beau apă pe stomacul gol, un pahar plin pe care îl integrez pînă la rinichi și vizualizez, canalul urinar, rinichii cum filtrează apa spala și curată de nisip.
Când urinez, opresc intermitent urina și dau reset la rinichi sa elimin impuritățile.
Dimineața urina este puternica concentrata acid uric, este necesara o curățare cu apa în merit.
Folosesc lamai câte puțin în fiecare zi,
Pun o moneda în carafa cu apa și dacă nu o beau ud florile, pun în mincare mașina de cafea etc...
In toaleta pun oțet și sare, sau bicarbonat si las și peria acolo.
Papucii si încălțămintea o curat cu apa și oțet, ușile geamurile,
Matura și farasul le spăl des si coșul de gunoi.
Inclusiv cel de rufe dacă e de plastic
CU oțet cu apa.
Am un dispozitiv preparat mereu de pulverizat, inclusiv florile
.
In frigider am mereu sare sau bicarbonat si o felie de łamaie sau menta.
În bucătărie cimbru și salvie, tămâie, o candelă aprinsă, o felie de pâine sare pe o farfurie o cana cu apă pentru belșug și sănătate, pentru spiritele de dincolo, pentru tata, prieteni plecați din planul acesta, copilul meu, cunoscuți.
Ei vin sa ma viziteze, cu sau fără știința căci aici au stat bine, și eu cu ei.
Vin odată ce simt gindul meu, când ii pomenesc și îmi amintesc,
Ei simt,
Eu la fel.
Calea è deschisa, o readuc cu gindul ii invit, și ei la fel ma protejează îmi sunt ghid.
Vă mulțumesc
Gata.

Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.ro ClickLink.ro
>